بانک کشاورزی

تاریخ: 30 فروردین 1400

14 رتبه ارتقا در شاخص امور مشتریان مدیریت استان اصفهان

مدیریت استان اصفهان در شاخص امور مشتریان از رتبه 21 ارزیابی عملکرد بهمن ماه به رتبه هفتم کشوری در پایان اسفند ماه ارتقا یافت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان اصفهان، در ارزیابی عملکرد مدیریت استان ها که در پایان اسفند ماه 1399 توسط اداره کل نظارت و امور شعب این بانک صورت گرفت، مدیریت استان اصفهان موفق شد علاوه بر کسب عنوان نخست عملکرد سالانه در بین 33 مدیریت استان، در شاخص امور مشتریان نیز 14 رتبه نسبت به ارزیابی عملکرد بهمن ماه ارتقا یابد.